Poslední podzimní zápas déčka

05.12.2016 19:45

V sobotu 3.12  jsme k našemu poslednímu zápasu  přivítali soupeře z Újezda B. Našim cílem bylo urvat co nejvíce pomocných bodů, v nejlepším případě bod za remízu. První jsem nastoupila já Radka st. proti Tomáši Kamínkovi . Tento zápas jsem nakonec vyhrála 399: 374. Škoda začátku, protože do plných mohl být výkon mnohem lepší. Jako druhý nastoupil Bohouš Jirka proti Jaroslavu Získalovi. Bohouš nezklamal a tak souboj skončil výsledkem 424: 370. Třetí nastoupil Roman Chlubna proti  Janě Dufkové. Romanovi nevyšla první dráha, kde nahrál pro něj pouze 177, ale na druhé se vzchopil a bylo z toho 204. Nakonec Roman versus Jana 381:358. Jako čtvrtý byl Pepa Kriška proti Oldovi Jankovskému . Pepa byl delší dobu nemocen i když se to na výkonu zas tak moc neprojevilo, takže z toho bylo nakonec 392 poražených kuželek. Ale Olda se projevil jako zkušený hráč a znalec místní kuželny tak nakonec Pepu porazil 440:392. Jako pátá nastoupila Radka ml. proti Tondovi Kühnovi. Tohle nikdo nečekal, Radka zaválela a Tondu porazila 424:407. Nový rekord byl na světě a moje peněženka o pár korun lehčí . Poslední  nastoupil Jarda Čermák proti Věře Horvátové. Jarda dnes neměl svůj den, trápil se hlavně do plných a tak proti Věře, která u nás myslím udělala ženský rekord kuželny neměl šanci 365:423. Takže jsme nakonec vyhráli a já doufám, že nám kterým se dařilo vydrží taková forma i do jarní části. Hodu zdar a veselé vánoce přeje 

Radka Schuldová st.