„Bylo nás pět!"

24.11.2016 17:15

Tím však nemyslím to, že hráčů bylo pět, nýbrž béčka páté vítězství v řadě. A díky tomu, že Škodovka padla v Dobřanech, jsme se vyhoupli na neuvěřitelné a krásné druhé místo s náskokem dvou bodů.

Takže 19. listopadu k domácímu zápasu jsme přivítali Baníkovské Stříbro B. Minulý ročník jsme s nimi hráli velmi napínavý mač a tak jsme se toho chtěli letos vyvarovat a hned od začátku si udělat slušný náskok, který budeme jen držet. A jako první se toho ujal Tomáš Lukeš, který si chtěl napravit svou reputaci a opět ukázat, že je nejplatnějším členem a proti němu se postavila Lucka Trochová. Byl to napínavý boj, kdy se oba přetahovaly o každou kuželku, ale finále patřilo domácímu. Takže Wick si bere přezdívku Mr. 100% zpět a z plánů odcházel jako král (423:413). Další na řadě byl Tomáš Martínek a na něj se napsal Pavel Troch. Tomáš zahrál pouze o 8 kuželek míň než Wick, ale nad Pavlem vyhrál o dalších 10 kuželek (415:405). Jako tradičně třetí Jirka Myslík a proti němu se postavila dorostenka Šárka Lipchavská. Šárka však není už žádné ořezávátko a taky to dala najevo a poráží našeho presidenta o 6 kuželek (417:423)

Měli jsme tedy půlku za sebou se stavem 2:1 a +14 kuželek z pohledu domácích. Nevyvíjelo se to nijak extra pro nás, ale to nejlepší teprve přišlo!

Po poločase nastoupil Jirka Šlajer a proti Dominik Král. Ani Dominik už není žádné „dítě“, ale tentokrát se mu vůbec nedařilo! Za to Jirka rozehrál koncert a s vyhranými všemi sety končí s krásným číslem (464:399). Do páté dvojice se napsal vedoucí Míra Martínek a proti němu vedoucí Karel Ganaj. Ani jednomu se také nedařilo, po mizerných plných přišla i špatná dorážka. Ale já nevím, jak to ten Pupíček dělá, že se vždy dobře napíše a vlastně jen hraje to, co potřebuje. Takže Míra končí s číslem 409 proti 369. Šlo se do finále a stav byl 4:1 a + 119 kuželek pro nás. Jako poslední nastupoval Jakub Janouch a proti němu Tomáš Palka. Já byl sice už 26 hodin na nohou a po noční dvanáctce, ale jak bylo vidět, tak mě ta práce svědčí! I na jaře ve Stříbře jsem byl po noční a zahrál jsem na stodvacítku 564 kuželek, což byl můj osobák…zpátky ke hře. Takže jsem tedy na remízu nesměl prohrát 120 kuželek! Což bylo nepravděpodobné a tak jsem si aspoň konečně chtěl získat bod do sbírky. První plné máme shodné 145, ale dorážku kazím a tak točím 210 ku 220. Dvojka byla jasně moje, ale konec plných mi vůbec nevyšel a tak prohrávám druhé plné a tím i bod pro družstvo. Dorážka tentokrát vyšla mě a na kuželky Tomáše porážím (434:430). Bohužel nehrajeme na číslo, ale na sety. Mrzet mě to nemuselo, protože jsem ke 119. přidal další 4 kuželky a porážíme Baník s velkým rozdílem.

Netradičně jsme hráli ráno a áčko až odpoledne, takže se mohli na zápas pořádně vyspat. Nevím jak ostatní, ale já celý zbytek dne sledoval výsledky, jak dopadla Škodovka v Dobřanech. Po pár hodinách jsem se radoval, protože Škodovka padla a my se tak touto výhrou posunuli na druhé místo, jak jsem již zmiňoval v úvodu článku. Dalším zápasem budeme vyjíždět právě na Škodovku a po druhé budeme hrát 120h sdružených. Cíl je jasný, jedeme tam vyhrát a upevnit si tak druhé místo!

 

Kuželky Holýšov B – Baník Stříbro B 6:2  2562:2439

Jakub Janouch