Béčko udávalo tempo

01.04.2017 17:25

25. března sehrálo Holýšovské béčko velmi důležitý zápas. Přijelo k nám družstvo Škoda Plzeň, které potřebovalo nad námi vyhrát, aby se další týden porvalo na své půdě o titul s Dobřany. Vedoucí měl sestavu jasnou, ale jak už to tak bývá, přišli menší komplikace, takže se se sestava malinko upravila. Hosté dorazili a hned špekulovali, jak se na nás postaví.

Zápas začal tradičně junior Tomáš Martínek a za hosty Říhánek Pavel. Tom předvádí v posledních zápasech stabilní výkony a dnes tomu nebylo jinak. Soupeři (413pk) nedal šanci a s číslem 435 získal pro domácí první bod.

Do druhé dvojice nastupoval s koňárem na noze Tomáš Lukeš a proti němu Filek Ladislav. I přesto, že Toma bolela noha a každým hodem byla v obličeji vidět bolest, tak se nakopl k dalšímu bodu a hned osobáčkem 478 proti hostujícímu 424. Wick nedal Láďovi šanci a tak vedeme 2:0 s krásným náskokem.

Ten mohl navýšit Jirka Myslík, když proti němu stála okresní Šárka Sýkorová. Jenže všichni věděli, že Šárka není žádné ořezávátko a že to náš Prezidento svede těžký boj. No, já myslím, že všichni nevěřícně koukali na Šárky točeňáky a v plných přehrávala domácího. Jenže po půlce hry, přijela děvčátka z Dílů, která hrála v Dobřanech, všechny nás volíbaly a Jirka chytil druhou mízu. Druhou dráhou nedal Šárce šanci, která se navíc začala velmi trápit. Jirka tedy vyhrává bod pro družstvo a s náskokem 8 kuželek. Jirka 438 proti Šárce 430.

Ve čtvrté dvojici jsem byl já a proti mně Ladislav filek starší. Musím uznat, že moje herní vyrovnanost byla pryč. Nedařilo se mi jak v plných, tak i v dorážce. Na štěstí pro ně, soupeř byl na tom stejně a v plných ještě o 10 kuželek hůř. Bod pro družstvo jsem nakonec vydřel já a přidávám dalších 10 kuželek k náskoku. Jakub Janouch 489 Ladislav Filek st. 379.

Pátá runda už byla o něco lepší, ale začátek byl v podání Míry Martínka dosti podobný tomu mému. Pepa Šnajdr také nepředvádí skvělou hru, ale přesto mu to k zisku bodu stačilo. Míra Martínek 401 proti Šnajdr Josef 422.

Takže je jasné, že si škodováci si kanárka neodvezou, ale i přesto poslední Jirka Šlajer chtěl získat bod proti Kubovi Solfronkovi. Mě osobně se velmi líbí Jirkovo styl. Vypadá velmi vyrovnaně, soustředěně a žádný hod nevypustí a na jeho hře to znova bylo znát. Kuba si neškrtl a s číslem 416 dostal od Jirky nařezáno o 28 dřev.

Kuželky Holýšov B – SK Škoda VS Plzeň B  7:1  2585:2484.

Cíl jsme si splnili a už jsme jen čekala na výsledek Stříbra z Dílů. Pak ale přišla pro nás špatná zpráva, jelikož Stříbro jasně domácí přehrálo a tak jsou před naším vzájemném a zároveň úplně posledním zápase stále o bod před námi.

Jakub Janouch